  • 1. Data: 2005-03-05 10:58:35
    Temat: Google AdSense
    Od: Tomek <n...@s...no>

    Witam

    Jestem pracownikiem najemnym i nie prowadzę żadnej działalności
    gospodarczej. Mam własną, nie komercyjną stronę www na której chciałbym
    zamieścić reklamy Google i czerpać z nich dochody, które mogą okazać
    się znikome.
    Czy taką działalność muszę gdzieś zgłosić, zarejestrować?
    Pytanie drugie dotyczy podatku, w jakich przypadkach (lub po osiągnięciu
    jakiego dochodu) będę musiał go zapłacić?

    Dziękuję za wszelkie odpowiedzi i wyrozumiałość.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2005-03-05 11:49:17
    Temat: Re: Google AdSense
    Od: "Marko" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > się znikome.
    > Czy taką działalność muszę gdzieś zgłosić, zarejestrować?

    Nie wiem jak to jest w Google, ale na przykład za reklamy Allegro wystawia
    tylko faktury na firmę (DG).

  • 3. Data: 2005-03-05 16:25:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marko" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem jak to jest w Google, ale na przykład za reklamy Allegro wystawia
    > tylko faktury na firmę (DG).

    bo allegro to firma, a reklama to po prostu dodatkowa ich usluga.

    P.

  • 4. Data: 2005-03-05 21:53:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 5 Mar 2005, Przemek R... wrote:

> [...]
    >+ > tylko faktury na firmę (DG).
    >+
    >+ bo allegro to firma, a reklama to po prostu dodatkowa ich usluga.

    Ale mi się wydaje iż Marko zmierza dokładnie w drugą stronę: nie
    żeby on płacił komuś za reklamę jego produktów ale żeby ktoś płacił
    jemu za wstawienie bannera na jego stronę :)
    IMHO nie jest wykluczone iż da się to załatwić umową zlecenia...
    Mam na myśli umowę "osobistą" czyli bez DG... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2005-03-05 23:15:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > IMHO nie jest wykluczone iż da się to załatwić umową zlecenia...
    > Mam na myśli umowę "osobistą" czyli bez DG... !

    albo o dzielo, zdobycie np 10 000 klikniec. tyle ze porownanie troche
    dupne, byc moze z swistakiem pomylil,
    tam korzystaja z tego programu (google), z tym ze oni firme prowazda wiec i
    tak im to roznicy nie robi.
    P.