  • Data: 2003-01-31 07:26:26
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:b1bf4f$5t1$1@inews.gazeta.pl...

    > Zrozum, że jeśli naliczysz tego VATu przykładowo 220zł, to co cię obchodzi
    czy całe 220 wyślesz do urzędu, czy 20 do urzędu a 200 do
    > dostawcy kosztów, który to wyśle do urzędu skarbowego.????
    > Różnica jest w terminach płatności i tyle. Jak sam wyślesz to jeszcze masz
    pewność zapłaty. Inaczej masz zafajdany obowiązek
    > sprawdzić czy dostawca kosztów VAT zapłacił:-(

    Chwila, bo ja z calosci Twojej wypowiedzi wynosze jaki ten vat jest zly i co
    by go nie ruszac.
    Skoro mam fakture za sluzbowy telefon, mam fakture za fachowe gazety i inne
    nizbedne mi do DB przedmioty a jestem winny panstwu 500 zl VAT'u to co mam
    oddac cale 500 ?? Nie powinienem ( bo ze moge to wiem ) odliczyc sobie vatu
    z tego telefonu, gazet itd ?? Troche pokretnie dla mnie to wyjasniles.
    Jesli niezleznie od tego czy VAT odliczy, ba niezaleznie od tego czy jestem
    vatowcem wydam w DG 1000 + VAT to skoro mam mozliwosc zwrotu tego VAT'u to
    czego mialbym go nie odliczac.

    BTW jesli idze o "oddawanie" VAT przy likwidowaniu DB. Np. Przez rok
    uzywalem firmowej komorki i z rachunkow za nia odliczalem VAT, jak przy
    likwidowaniu DG mam ten VAT oddac ??

    Dziekuje z gory za odpowiedz i prosze o wyrozumialosc bo grupe czytam od
    miesiaca i jeszcze zielony jestem.

    Daniel