  • Data: 2003-01-31 11:16:16
    Temat: Re: Gdzie szukac kosztow?
    Od: " Michal" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam :)

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> napisał(a):

    > To sie ciesz.
    > ja np mam koszt 800 zl za lokal. wolalbym go nie miec (kosztu).

    heh znow nie rozumiem.
    mam w persepktywie placic dodatkowe X zl podatku bo wsrod rzeczy ktore kupuje
    nie znalazlem kosztu i mam sie cieszyc?

    > Pamietaj tez ze jak mowila mila Pani z US
    > "Kazdy odpowiada za siebie" ,
    > mozesz wiec chocby dzis wpisac zlota rybke ktora masz w domu
    > jako koszt i bedzie spokoj - do pierwszej kontroli.

    heh dobrze. postaram sie uwazac. nie mam ochoty na nieprzyjemnosci juz na
    starcie.

    > Wiec wypelniaj deklaracje tak, by nie musialy Cie wzywac do poprawiania
    > i pracuj i zarabiaj i kombinuj jak miec najwiekdzy przychod i
    > by nie gubic kosztow

    Znow blednym wzrokiem bede wiec patrzal :) Dochodu juz raczej nie powieksze.

    pozdrawiam
    Michal