  • Data: 2002-02-17 10:25:02
    Temat: Re: Gdzie jest zapis?.
    Od: "Witek" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0202170151540.9627-100000@irys.st
    anpol.com.pl...

    > AFAIR żadnych. Na zdrowy rozum rozsądnie (można
    > by "wcisnąć" całą wypłatę w "niezakres" i tak
    > zjeść koszty)

    > Jest w ustawie o podatkach ryczałtowych.
    > Z dwu źródeł: INFOR i HOGA leży ona tylko na jednym :)
    > (nie pamiętam którym) więc przeszukaj (jest tam razem
    > z ustawą o podatku od osób fizycznych).
    > Chyba www.hoga.pl !

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Fakt doszukałem się w ustawiie o podatkach ryczałtowych takiego
    zapisu ale w częsci o podatku ryczałtowym z przychodów ewidencjonowanych tej
    ustawy
    w częsci dotyczącej karty podatkowej tego zapisu nie ma . Czy nalezy
    rozumiec , ze dotyczy równiez karty podatkowej. Tak jak piszesz na zdrowy
    rozum
    tak powinno byc ale zapisu nie ma. Chyba , że sie myle.

    Witek.