  • Data: 2002-02-17 00:55:01
    Temat: Re: Gdzie jest zapis?.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 16 Feb 2002, Witek wrote:

    >+ Witam.
    >+ Podajcie proszę gdzie dokladnie jest zapis,
    >+ ze osoba pracująca na pełnym etacie w firmie i
    >+ prowadząca DG w formie karty podatkowej
    >+ nie moze swiadczyć usługi dla firmy w ktorej
    >+ pracuje. Chodzi mi o dokladny zapis czy zadnych
    >+ usług , czy tez tylko tych , ktore ma w zakresie

    AFAIR żadnych. Na zdrowy rozum rozsądnie (można
    by "wcisnąć" całą wypłatę w "niezakres" i tak
    zjeść koszty)

    >+ swoich obowiązków. Nigdzie
    >+ nie moge znaleźć a wiem , ze to gdzies musi byc.

    Jest w ustawie o podatkach ryczałtowych.
    Z dwu źródeł: INFOR i HOGA leży ona tylko na jednym :)
    (nie pamiętam którym) więc przeszukaj (jest tam razem
    z ustawą o podatku od osób fizycznych).
    Chyba www.hoga.pl !

    >+ Witek.

    Pozdrowienia, Gotfryd