  • Data: 2002-02-18 17:38:13
    Temat: Re: Gdzie jest zapis?.
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Feb 2002, Witek wrote:

    >+ Użytkownik "Sławomir Dšbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    >+ > On Sat, 16 Feb 2002 22:35:42 +0100, "Witek" <l...@k...net.pl> wrote:
    [...]
    >+ > >prowadząca DG w formie karty podatkowej
    >+ > >nie moze swiadczyć usługi dla firmy w ktorej
    >+ > >pracuje. Chodzi mi o dokladny zapis czy zadnych
    [...]
    >+ > Świadczenie usług, które ma się w zakresie swoich obowiązków jest
    >+ > traktowane jak zatrudnienie na etacie bez względu na formę świadczenia
    >+ > tych usług, zapisy umowy itd.
    >+ >
    >+ > Sławomir Dąbrowski
    >+
    >+ Czyli jezeli swiadcze poza zakresem moich obowiazkow to nie
    >+ lamie przepisow ustawy ? Czy tak to nalezy rozumiec.?

    IMHO nie. To co napisał Sławek mówi, że skoro masz
    umowę o pracę to nie możesz świadczyć w oparciu o inne
    umowy tych samych świadczeń tej samej firmie (a to jest
    tylko część twojego pytania i odwołuje się do innego
    przepisu, BTW nie wiem z której ustawy :)!)
    Ale ten tekst nic nie mówi o twojej relacji jako
    jednocześnie pracownika i "kontrahenta ryczałtowego"
    w zakresie innych umów/obowiązków. Hm...

    Pozdrowienia, Gotfryd