  • Data: 2006-10-11 21:33:10
    Temat: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Oct 2006, Nixe wrote:

    > Wszystko fajnie, ale co na to sam US?

    Pisałem dalej: czepia się "możliwości stosowania do celów osobistych".

    > Bo idąc tym tokiem rozumowania, to całą odzież używaną w pracy da się
    > teoretycznie podciągnąć pod "ubiór roboczy".

    IMO dobrze prawisz. I mnie by to nie dziwiło :O

    Nie wiem jak jest teraz, ale AFAIK dawniej np. w Niemczech zaliczanie
    "przeciętnej" ilości odzieży do kosztów nikogo nie dziwiło.
    Acz wydaje mi się że to pracownicy mieli prawo - nie wiem czy "tylko"
    czy "również" - do zaliczania takich wydatków w KUP (a nie tylko
    ryczałtu jak u nas).
    Na mój rozum - "o ile nie otrzymywali ubrania roboczego".
    W sumie piszę to na zasadzie "słyszałem" :) (nie wiem od kogo),
    jakby co proszę prostować :] (zastrzegam że to DAWNO było) - ale m.in.
    dlatego sobie kiedyś przemyśliwałem nad problemem.

    Stosowanie zasady że tylko do niektórych prac stosuje się ubiór
    roboczy jest przecież nielogiczne :) - *zazwyczaj* człowiek chodzi
    jakoś tam ubrany a ubranie się zużywa. Dlaczego ma w pracy zuzywać
    osobiste ubranie...

    pzdr, Gotfryd