  • Data: 2006-10-11 16:37:49
    Temat: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a n...@f...peel napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ja najbardziej można wrzucić to w koszt reprezentacji.
    > Musi być jednak coś, co charakteryzuje ten ubiór jako ubiór firmowy
    > (logo, kolorystyka itp.) oraz powinien być sporządzony regulamin
    > korzystania z takiej odzieży, w tym np. zapis, że pracownik odchodzący
    > z pracy rozlicza się z niego tak, jak z innego ubrania roboczego, że
    > używać można go tylko podczas pełnienia obowiązków służowych itp.

    mówimy tu o garniturze. Czy naprawde US oczekuje ze garnitury beda miały
    LOGO firmy?

    > Chodzi Ci o to czy 0.25% przychodu miesięcznego czy rocznego?
    > Jeśli tak, to chodzi o przychód roczny.

    ok, to pocieszajce. Czy jezeli mimo wszystko limitu nie starczy, to mozna
    np. wrzucic w koszt polowe ceny ubioru?

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)