  • Data: 2006-10-11 13:08:46
    Temat: Re: Garnitur w koszty reprezentacji i reklamy?
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    news:11102006.23153DB1@budzik61.poznan.pl...

    > przepraszam, ze tu sie dopisze, ale czy w takim razie jezeli koszt nie
    > przekroczy 0,25% przychodu to mozna?

    Ja najbardziej można wrzucić to w koszt reprezentacji.
    Musi być jednak coś, co charakteryzuje ten ubiór jako ubiór firmowy (logo,
    kolorystyka itp.) oraz powinien być sporządzony regulamin korzystania z
    takiej odzieży, w tym np. zapis, że pracownik odchodzący z pracy rozlicza
    się z niego tak, jak z innego ubrania roboczego, że używać można go tylko
    podczas pełnienia obowiązków służowych itp.

    > I czy to rozlicza sie miesiecznie czy rocznie?

    Chodzi Ci o to czy 0.25% przychodu miesięcznego czy rocznego?
    Jeśli tak, to chodzi o przychód roczny.

    N.