  • Data: 2002-12-06 10:45:21
    Temat: Re: Frma 1 orzech do zgryzienia
    Od: "Piotr Gas" <g...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0212051935520.20363-100000@irys.s
    tanpol.com.pl...
    > On Thu, 5 Dec 2002, Piotr Gas wrote:
    > [...]
    >
    > Nic się niestety nie dzieje.
    > "Przepisy mówią" że prowadzący DG sam *deklaruje* przychód będący
    > podstawą obliczania składek ZUS, z tym drobnym zastrzeżeniam
    > że jest to nie mniej niż (bodaj) 60% średniej krajowej ogłoszonej
    > przez GUS i nie więcej niż (bodaj) 250% tejże średniej...
    > [...]
    >
    > Googlem szukałeś ?

    OK. Juz doszukalem sie odpowiednich postow na ten temat.

    Czyli jesli dobrze zrozumialem: w opisanej przeze mnie sytuacji, prowadzacy
    DG _musi_ oplacic skladke na ub. zdrowotne od *zadeklarowanego* przychodu,
    ale moze ja sobie spokojnie odliczyc od podatku w rozliczeniu rocznym
    (PIT36).
    Poprawcie mnie jesli sie myle ...

    pozdrawiam
    Gason