    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Formularz ZAP-3 - praca za granica - data wsteczna
    Date: Wed, 11 Apr 2012 07:15:39 -0500

    fct159 wrote:

    > to ja sie podlacze - dlaczego jesli kolega nie mial dochodow w pl inych
    > niz gieldowe i z lokat, to ma skladac pit-36?

    bo jest rezydentem czytaj wg urzedu skarbowego mieszka w Polsce a tylko
    tymczasowo wyjechal za granice a dochod jednak osiagnal. To ze
    ewentualnie nie zaplaci od niego podatku to inna sprawa.

    dochod mial.
    Jest jakis przepis zwalniajacy ze skladania pit przy niezerowym dochodzie?

    Inna sprawa to nierezydenci, czyli tacy, ktorzy nie przyznaja sie, ze
    wyjechali na chwile. Ich te przepisy nie dotycza i rozliczaja sie tylko
    z tego co zs\arobili w Polsce. nawet nie maja obowiazku odpowiadac na
    pytania US o ich dochody zagraniczne.