    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 27 Feb 2013 23:23:53 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Fiskus chce wiecej...

    On Wed, 27 Feb 2013, Mr. Misio wrote:

    > PRzypomnial mi sie kretynski przepis, jakoby np. ladowanie komorki w gniasku
    > urzedu skarbowego bylo kradzieza pradu.

    NTG!

    Jeśli jest to kradzież, to:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,13,13,700,60
    008,20130101,podmiot-i-przedmiot-opodatkowania.html
    +++
    Art. 2.
    1. Przepisów ustawy nie stosuje się do:
    [...]
    4) przychodów wynikajšcych z czynnoœci, które nie mogš być
    przedmiotem prawnie skutecznej umowy;
    ---

    ...i odsyłamy flejm na .prawo ;)
    (nie, nie dałem FUTa)

    > Smieszne i straszne.

    Straszne.
    Szczególnie w kontekście pomysłu ewidencjonowania tych groszowych
    "strat".
    Ale:

    > Zwlaszcza, ze taki US to z moich, twoich tamtej pani i tamtego pana podatkow

    Nie, akurat to inna sprawa.
    Uzasadnieniem jest "nikłość" owej operacji.
    Kontekst wojskowej definicji kałuży :>

    > do gniazdka nawet koparke.

    No właśnie nie, to jest myślenie "socjalistyczne".
    Niby że "jak od wszystkich to moje też", wiec mam prawo zużyć,
    zepsuć itede.
    Koparka od telefonu różni się tym, że prąd zeżarty przez tę pierwszą
    OPŁACA SIĘ rozliczać.

    pzdr, Gotfryd