  • Data: 2005-05-16 12:12:28
    Temat: Re: Firma
    Od: "Robert " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W ustawie jest możliwość zwolnienia z VAT w 3 lata po "wejściu w VAT"
    - Niestety, firma moja działała od 1997 roku...Wtedy to były "złote lata"
    na moje usługi, więc nie wahałem się od razu wejść w VAT...Już w roku
    ubiegłym było krucho, ale jeszcze miałem nadzieję, w tym roku to już jest
    żle...Gdzie ten wzrost gospodarczy :( ?

    > - oczywiście pod warunkiem iż nie ma czynności wykluczających zwolnienie
    > z VAT
    - O czym mówimy ? Niestety nie znam się na tym zbyt dobrze :(

    Pytałem w biurach rachunkowych i podpowiedziano mi , ze w przypadku
    skłądania deklaracji VAT przez ponad 6-mcy ze stanem zerowym, urząd sam
    wykreśla podatnika z ewidencji VAT - czy tak jest ?
    Mam propozycję pracy na zlecenie, może odpuszczę sobie tę firmę, bo nic
    dobrego z tego nie będzie...
    Moze ktoś ma inne propozycje/uwagi ? Będę wdzięczny.
    Pozdrawiam wszystkich