  • Data: 2005-05-16 22:10:49
    Temat: Re: Firma
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 May 2005, Robert wrote:
    [...]
    >+ Szeroko rozumiana poligrafia :)
    >+ Miałem zamiar ograniczyć się tylko do usług związanych z introligatorstwem /
    >+ karta podatkowa/, czyli prac zleconych " z miasta"...Takie usługi, obciażone
    >+ vat-em i podatkiem 19 % nie są konkurencyjne...

    Z VATu można wyjść a jak dochód nie jest wysoki to podatek dochodowy
    będzie "konkurencyjny" do ryczałtów (w tym karty) które trzeba płacić
    również przy stracie.

    >+ Zreszta zmiana jest też spowodowana innym powodem...

    A to zupełnie INNA sprawa :]

    >+ Mam od 4-ch lat problem z jednym klientem, który jest mistrzem w wyłudzaniu
    >+ towaru...Potem giną mu dokumenty, dostawy, faktury... Mam po prostu dość,
    >+ facet rozwija sobie firmę i robi sciemę dostawcom , że nie ma kasy...

    To co, z powodu JEDNEGO "faceta" chcesz zamykać TWOJĄ firmę ???
    To nie umiesz mu *postawić warunków* ???
    "Sorry sir, dla ciebie zawsze chętnie - ale na przedpłatę !" :>

    >+ Albo,
    >+ ze Papież umarł - nie było obrotu, lub, jak ostatnio - winny był długi
    >+ weekend... :(

    Mi coś się zdaje iz tobie szkolenie z asertywności jest potrzebne,
    a nie kombinowanie z podatkami :[
    BTW: VAT można płacić *kasowo*. A przynajmniej z poślizgiem do 90 dni
    od wystawienia faktury - jeśli nie jest zapłacona.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)