  • Data: 2007-09-23 08:36:43
    Temat: Re: Fakturowanie
    Od: picom <picom@[no_spam]esnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jagna pisze:

    > A ja tak sobie myślę, że dobrze by było ten moment wystawienia faktury
    > określić w umowie, co? ;>
    > Więcej, może Ty masz to tam zapisane?
    > W końcu to umowa ustala warunki wykonania usługi i płatności za nią. Powiem
    > więcej, te warunki płatności powinny być nawet zgodne z przepisami, więc
    > może sam nie wiesz, co masz? ;>
    > Sprawdzisz?

    Za realizację przedmiotu niniejszej umowy Abonent zobowiązany jest do
    uiszczenia:
    a. jednorazowo - opłaty aktywacyjnej
    b. jednorazowo - opłaty abonamentowej za pierwszy miesiąc
    c. miesięcznie - opłaty abonamentowej ustalonej na kwotę _ _ _ _ _ _ _ _
    _ _ zł brutto za prędkość _ _ _ _ _ _ _ _ _ _kbit/s
    d. opłat za usługi dodatkowe
    zgodnie z obowiązującym Cennikiem, stanowiącym załącznik nr 2 do
    niniejszej umowy
    § 4. Abonent zobowiązuje się do uiszczenia opłaty aktywacyjnej oraz
    opłaty abonamentowej za pierwszy miesiąc gotówką w momencie zakończenia
    montażu i aktywacji przyłącza internetowego w lokalu Abonenta.
    § 5. 1. Miesięczne opłaty abonamentowe są płatne z góry do 15 dnia
    każdego miesiąca na rachunek bankowy Operatora
    nr xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    2. Za datę zapłaty uważa się dzień uznania rachunku Operatora.
    § 6. Abonent zobowiązuje się do uiszczania opłat za usługi dodatkowe
    gotówką po wykonaniu tych usług przez Operatora

    To jest część umowy, więc nic nie ma tu kiedy klient dostaje fakturę,
    jest tylko że musi do 15 dnia każdego miesiąca zapłacić.

    Piotr Lewandowski