  • Data: 2007-01-24 21:54:59
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa, przełom roku
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef napisał(a):
    > Do dochodowego (art 14.4) nijak.
    > Zaliczka nie jest przychodem.
    Podłączę się do tematu. Mam problem o tyle podobny, że w tym miesiącu
    pierwszy raz podpisałem umowę, w której występuje zaliczka oraz dwa
    etapy realizacji, po których ma nastąpić zapłata części kwoty z umowy.
    Po podpisaniu umowy wystawiłem fakturę, ale w nazwie usługi nie ma nic
    na temat tego, że to zaliczka, tylko jest napisane, że to faktura
    częściowa nr 1 zgodnie z umową nr xx/yy. Czy tak jest dobrze, czy musi
    być wspomniane, że to zaliczka? Kiedy mam rozliczyć podatek dochodowy i
    VAT od takiej faktury?

    Maciek
    KPiR, VAT kwartalnie, ZUS, memoriał