  • Data: 2005-04-20 23:05:36
    Temat: Re: Faktura zaliczkowa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Apr 2005, Paszczak wrote:

    >+ Auć! Zaraz wybiorę się na Wiejską jakimś walcem czy koparką...
    [...]
> [...]
    >+ (usługa 100 zł, zaliczka -100 zł), żeby było wiadomo kiedy jest koszt, itd.
    >+ Ale w RMF dot. wystawiania faktur w par. 17, ust. 5 jest napisane:
    >+
    >+ "Jeżeli faktury, o których mowa w ust. 1 i 2 [zaliczkowe] obejmują całą
    >+ cenę brutto towaru lub usługi, sprzedawca po wydaniu towaru lub wykonaniu
    >+ usługi NIE WYSTAWIA faktury w terminie określonym w par. 16 [7 dni]"
    >+
    >+ Jak rozumiem - nie wystawia w ogóle. Więc czy wystawienie jej, jak niektórzy

    ...zastosować poprzedni cytat ?? ten z góry ? :]

    Nie mam pojęcia co poeta (minister) miał na myśli :[
    Bo przy odrobinie uporu mozna to zdanie przeczytać tak że nie wolno
    faktury "na 0" wystawić w okresie 0 do 7 dni od zdarzenia :>
    Czyli w 8. dniu już (jakoby byłoby) wolno... ;)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)