    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Faktura wyslana faxem
    Date: Fri, 19 Mar 2010 08:50:13 +0100

    W dniu 2010-03-18 23:51, mvoicem pisze:
    > Nie możesz sobie tego nie księgować, bo przychód jest niezależnie od
    > wystawienia faktury. Za to możesz zostać ukarany za niewystawienie faktury.

    No więc w czym problem? Ja ją wygenerowałem. A jak wydrukuję i odbiorca
    natychmiast wrzuci do niszczarki? Też nie ma dowodów, że wystawiłem.

    > Także twoja, jeżeli masz obowiązek wystawić fakturę.

    No to wystawiłem.

    > Przed chwilą napisałeś że "jeżeli nie wydrukował(...)to jego sprawa".
    > Czyli dopuszczasz że nie wydrukował, więc faktura nie zostałą prawidłowo
    > wystawiona.

    No i co to komu przeszkadza? US nie traci, a wręcz zyskuje.

    > Ale może powstać obowiązek 100krotnego naliczenia VATu.

    Od 100 kopii faktury? Przecie liczba kopii nie jest ograniczona. Ja
    generuję 2, ale widziałem firmy, co generowały kilka. Płacą wielokrotny VAT?

    Przecież to ta sama kopia faktury. A jak złośliwy odbiorca zrobi ksero
    twojej faktury, to też zapłacisz 100 razy?

    To wszystko co piszesz, jest głęboko przerażające.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek