  • Data: 2010-03-20 10:31:34
    Temat: Re: Faktura wyslana faxem
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-20 11:18, Piotrek pisze:
    > Dla US oznacza to, że nigdy w obiegu nie pojawił się kwit z napisem
    > *oryginał*, a co za tym idzie faktura nie została wystawiona.

    No dobra. Nie została wystawiona... Więc? Pomimo niewystawienia faktury
    ja miałem obowiązek zaksięgować przychód, co zrobiłem. Z uwagi na
    niewystawienie faktury odbiorca nie zaksięgował rozchodu, co nie jest
    karalne. Wiec powiedzmy, że faktura nie została wystawiona... Co z tego
    wynika dalej?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek