  • Data: 2002-08-08 22:00:14
    Temat: Re: Faktura eksportowa - termin 90 dni i zaplata w ratach
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiem, ale zgodnie z ustawa projektowanie arch. na rzecz rezydenta
    zagr. itd
    > jest objete stawka VAT0%. Zreszta mam to na pismie z US, opisalem im
    co
    > robie i oczywiscie pokretnie, ale zgodzili sie ze mna.
    >
    > michal

    Skoro masz na piśmie, to po co mieszasz
    z tymi SADami. Chyba jednak masz to wszystko
    bardzo naciągane i dlatego się zabezpieczasz
    dodatkowo. Jeśli masz prawo do stawki zerowej
    wystawiasz normalną fakturę dla kontrahenta zagranicznego
    z zerowym VAT. Przekroczenie granicy do niczego tu nie jest
    potrzebne,
    ponieważ odprawa celna dotyczy towarów, a nie usług.

    CEZ