  • Data: 2002-08-09 06:15:31
    Temat: Re: Faktura eksportowa - termin 90 dni i zaplata w ratach
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nieprawda, patrz 2 posty wyzej.

    Ja miałbym wątpliwości, czy projektowanie
    budowlane jest architektonicznym.
    To też jest naciągane.

    > to przy okazji co ja eksportuje? nie usluge i nie towar - co to
    jest???
    > juz wiem! ja nie eksporuje - ja projektuje!:))

    Sam sobie udzieliłeś odpowiedzi.
    Nic nie eksportujesz , bo wykonujesz usługę w Polsce.
    O towarze też nie ma raczej mowy (pomijam ten CD :-))
    Conajwyżej korzystasz z obniżonej stawki dla pewnych usług,
    ale prawa do obniżenia tej stawki sam nie jesteś pewny,
    skoro musisz tak kombinować :-)).

    CEZ