  • Data: 2003-03-07 15:52:12
    Temat: Re: Faktura eksportowa - jak?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > będę miała okazję po raz pierwszy wystawić fakturę eksportową. W
    związku z
    > tym nękają mnie wątpliwości... Boję się, że mogę popełnić jakiś
    błąd, co
    > zaowocuje niepotrzebną stratą czasu. Towar ma polecieć kurierem
    (DHL). Czy
    > ktoś z Was korzystał z ich usług i może ich pochwalić bądź zganić?

    Jak wszyscy. (niby ekspres)

    > Poza tym, czy fakturę eksportową wystawiam w języku polskim czy
    angielskim?
    > Logicznym wyjściem wydaje się wersja angielska, ale u nas niestety
    nie

    Najlepiej dwujęzyczna.

    > Gdzie mogę znaleźć przepisy o wyglądzie takiego dokumentu?

    Nie zapomnij o formułkach
    -pochodzenia towaru
    (bo będziesz potem musiała to prostować)
    -warunków dostawy wg Incoterms 1990

    A jesli to DHL to zajrzyj na ich strony:
    dotyczy to wprawdzie importu, ale potrzebne
    informacje będą te same
    http://www.dhl.com.pl/using/import.html