  • Data: 2003-03-07 06:57:54
    Temat: Re: Faktura eksportowa - jak?
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AVON wrote:

    > Poza tym, czy fakturę eksportową wystawiam w języku polskim czy angielskim?
    Możesz po polsku ale kontrahent bedzie musiał u siebie tłumaczyć i się
    sfilcuje. Jak będzie tylko po zagramanicznemu, może się filcować
    urzędnik z US. Nie masz możliwości zrobienia dwujęzycznej?
    Ja fizycznie robię to tak, że najpierw wystawiam sobie fakturę w
    normalnym trybie, z programu (coby ze stanów pozchodziło, wyglądało
    fakturowato, ksiegowało się etc.) a potem (ręcznie juz niestety)
    produkuję dwujęzyczną fakturkę w arkuszu kalkulacyjnym i wszyscy są
    happy ;D. W razie potrzeby służę szablonem (Star Office lub Excel)

    > Logicznym wyjściem wydaje się wersja angielska, ale u nas niestety nie
    > wszystko jest logiczne...
    Nie wszystko.... a powiadają, że sztuka uzywania eufemiznów zanika ;)))

    > Gdzie mogę znaleźć przepisy o wyglądzie takiego dokumentu? Do czego może się
    > przyczepić U.S.?
    Do wszystkiego oczywiście ale najbardziej musisz SADów pilnować (cały
    czas oczywiście zakładam, że stosujesz stawkę 0% VAT i chcesz ją
    utrzymać ;) )

    --
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =