  • Data: 2007-07-26 10:03:01
    Temat: Re: Faktura dla osoby fizycznej
    Od: "kuba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > No to niestety, w sprawie "coś" nie ma dobrej odpowiedzi.
    > Niektóre sprzedaże wywalają na dobre ze zwolnienia z kasy,
    > wystarczy sprzedać np. jedną nagraną płytę CD/DVD czy
    > taśmę albo inny nośnik.
    > Rozporządzenie w sprawie zwolnienia z kas fiskalnych masz

    Dziekuje wszystkim za podpowiedzi.
    Sprzedaz dotyczyla odsprzedazy domeny internetowej
    za 3 cyfrowa kwote. Moje obroty roczne nie przekraczaja
    40 000 zl (to tylko dodatkowe zajecie obok etatu).
    W moim odczuciu wiec smialo moge wystawic fakture
    dla tej osoby i nie martwic sie o obowiazek kasy fiskalnej.
    Czy mam racje?

    pozdrawiam
    Kuba