  • Data: 2009-07-13 15:56:43
    Temat: Re: Faktura dla nieVATowca z Irlandii od VATowca z Polski
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-07-2009 o 16:22:37 ajt <a...@u...com.pl> napisał(a):

    > Ja tylko zwracam uwagę na to, że zgodnie z par 27 rozporządzenia o
    > wystawianiu faktur
    >
    > "W przypadku świadczenia usług, o których mowa w art. 27 ust. 3 pkt 2
    > oraz art. 28 ust. 3,
    > 4, 6 i 7 ustawy, faktura dokumentująca wykonanie tych czynności powinna
    > zawierać
    > numer, pod którym nabywca usługi jest zidentyfikowany na potrzeby
    > podatku od wartości
    > dodanej na terytorium państwa członkowskiego, innym niż terytorium
    > kraju, oraz
> [...]

    Ale to nie jest warunek na użycie stawki NP, tylko wymóg do wystawienia faktury.

    Wpisanie jej numeru podatkowego nie może zaszkodzić bo:
    1) jesli ten numer służy też do VAT - to sprawa jasna
    2) jeśli nie - a innego nie ma - to nie trzeba nic wpisywać, więc wpisanie
    numeru podatkowego jest jak najbardziej ok

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek