  • Data: 2008-07-03 08:23:22
    Temat: Re: Faktura - część płatności przelewem, część gotówką
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p...@g...com pisze:

    > Czyli de facto wystarczy pokwitowanie zapłaty gotówką i wszystko?

    Przy niedużych firmach imho tak. Nie wiem jak z podmiotami na pełnej
    księgowości. Nie widzę jednak powodu, aby korygować poprzez fakturę
    korygującą lub notę coś, co nie jest obowiązkowym elementem faktury.

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć