  • Data: 2007-07-16 20:14:01
    Temat: Re: Faktura VAT do projektu architektonicznego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Jul 2007, m...@g...com wrote:

> [...]
    [...]
    > Ale symbol jest powołany, bo jest nim numer 74.20.

    Przyznam, że nie mam chęci rozgryzać, ale czy aby nie napisałeś
    sprzeczności?

    > może podlegać pod 7%, jeśli jest to działalność twórcy z
    > przeniesieniem praw autorskich... W PKWiU jest numer 93.05.12, który
    > zawiera usługi pozostałe, gdzie indziej niesklasyfikowane. Więc nie
    > istnieją usługi, które nie mają "powołanego symbolu".

    A nie nie !
    Nie idzie o to, że DANA USŁUGA NIE MA SYMBOL!
    Liczy się fakt, że STAWKA jest określona NIE na podstawie SYMBOLU,
    lecz PRZEPISU który NIE powołuje się na symbol!

    Pas :(
    Oglądałeś na stronach Sejmu?

    pzdr, Gotfryd