    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: FV i 2 miejsca prowadzenie dzialanosci
    Date: 9 Jul 2008 19:47:44 GMT

    r...@o...pl w
    <news:0958d1d7-0bf9-4132-a7b8-52b09d905f90@34g2000hs
    h.googlegroups.com>:

    > Ale - na wpisie do EDG masz oznaczenie *przedsiebiorcy*, czyli firme z
    > KC

    Ja w moim wpisie mam i miałem (bo inaczej się po ludzku z panienkami z
    okienka nie dało) w polu ww. oprócz imienia i nazwiska adres *stałego
    zameldowania*

    Niżej jest adres siedziby == adresowi zamieszkania (nijak nie chciały
    inaczej i jeszcze mówiły, że mnie z ewidencją przeniosa do właściwego wg
    miejsca zameldowania stałego urzędu

    I taki to adres (zamieszkania) zgłoszony jest w US i na podawany na
    fakturach.

    W mBanku też o dziwo rachunek mBiznes ma adres zamieszkania, ale eKonto już
    adres stałego zameldowania

    DR również mam na adres zamieszkani, gdyby sie kto pytał ;>

    Ciekawym ile to przestępstw i wykroczeń popełniłem, bo może byc kłopot z
    udowodnieniem, że w ogóle gdzieś przebywam dłużej niż trzy dni (hoteli nie
    licząc), ale centrum życiowe mam w miejscu zamieszkania i zameldowania
    tymczasowego -- chyba, że są wakacje, wtedy w miejscu zameldowania stałego

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]