    From: "ktp" <k...@a...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ewidencja przebiegu pojazdu - ?
    Date: Fri, 15 Mar 2002 18:36:12 +0100

    Użytkownik "Aleksandra" <a...@3...pl> napisał w wiadomości
    news:a6sqtd$kbd$1@news.tpi.pl...
    > Mam pytanie odnośnie tego niszczęsnego paliwa. Wiem, że Vatu od ON już nie
    > można odliczyć, natomiast czy właściciel używający prywatnego samochodu do
    > działalności może wliczać w koszty paliwo i dalej prowdzić ewidencję
    > przebiegu pojazdu, stosując stawkę za 1km - 0,7195 (za auto pow 900 ccm)?
    >
    > Pozdrawiam
    > Aleksandra

    1. vat od ON (i gazu) jeszcze można odliczać... do 25 (lub 26) marca -
    dopiero wtedy wejdzie
    w życie nowelizacja ustawy VAT, która tego zakaże

    2. stawki kilometrówki od stycznia formalnie nie obowiązują bo nasi
    ustawodawcy
    i ministrzy spartolili sprawe, ale dalsze rozliczanie kosztów prywatnego
    samochodu
    osobowego w ten sposób to chyba jedyne rozsądne wyjście, bo ponoć ma być
    nowelizacja, która przywróci stan sprzed 01.01.2002

    pozdr
    KTP