  • Data: 2002-03-15 15:08:53
    Temat: Re: Ewidencja przebiegu pojazdu - ?
    Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > można odliczyć, natomiast czy właściciel używający prywatnego samochodu do
    > działalności może wliczać w koszty paliwo i dalej prowdzić ewidencję
    > przebiegu pojazdu, stosując stawkę za 1km - 0,7195 (za auto pow 900 ccm)?
    Witam
    Nigdy mi sie nawet nie snilo, zeby odliczac paliwo, ew. koszty napraw i brac
    kilometrowke. Byla taka mozliwosc ale w osobach prawnych, umowa na wynajem
    samochodu od osoby fizycznej, lub z wypozyczalni samochodow, wszystkie
    koszty nawet chyba remonty biezace mozna bylo rozliczyc, ale nie
    kilometrowki.
    MarekF