  • Data: 2009-07-09 12:07:29
    Temat: Re: Etat i otwarcie dodatkowej działalności
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Włos pisze:
    > Acha, czyli chcesz wykorzystać firmę, która w Ciebie inwestuje, jako
    > taką bezpieczną przystań, po czym wystawić ją do wiatru, jak tylko
    > nadarzy się okazja, tak?

    Czemu wystawić do wiatru? Gość pracuje w tej firmie, zakładam że
    rzetelnie wywiązuje się z obowiązków, bierze za to konkretną kasę i ma
    prawo odejść w dowolnie wybranym momencie (z uwzględnieniem warunków
    wypowiedzenia). W końcu firma to tylko miejsce, gdzie się pracuje i
    zarabia, a nie jakiś twór, któremu pracownik jest oddany duszą i ciałem,
    stojący ponad rodziną i całą resztą, jak to wielu pracodawców chce
    widzieć :)
    Andrzej
    kalkulatory foto i takie tam: http://album.radom.pl/index.php?n=Foto.Index