  • Data: 2002-07-23 11:26:45
    Temat: Re: Dzierżawa maszyny w KPiR
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gorzej, że najwyraźniej dyskutujemy o zupełnie innych sprawach. Ja nie
    > pisałem o _obecnie_obowiązujących_przepisach albo pomysłach ich
    "ulepszenia"
    > jak ten wydalony z MF za Manugiewicza żeby podatek należny liczyć
    > memoriałowo, a naliczony odliczać kasowo czyli wyłącznie od zapłaconych
    > faktur. Ja pisałem o tym jak _powinno być_ z punktu widzenia sensu i
    logiki.

    I dobrze, że tego Manugiewicza wywalili. Za takie pomysły to powinni go pro
    publico bono rozstrzelać!

    > Dziękuje za życzenia. Metody jakie stosuję są zgodne z przepisami i
    > sprzeczne z logiką i bardzo mi się ten stan rzeczy nie podoba. W związku z
    > tym będę próbował w miarę swoich możliwości doprowadzić do poprawy
    zgodności
    > przepisów z logiką. I będzie tak również wtedy gdyby Bóg dla dowcipu

    Popieram! W razie wprowadzenia postulowanych zmian roboty nam, księgowym nie
    zabraknie, oj nie zabraknie. Zatrudni się trochę ludzi, ustali się nowe
    stawki za usługi.
    ...samochód trzeba zmienić, nowa chata by się przydała. :-)