  • Data: 2010-04-16 23:26:05
    Temat: Re: Działalność wykonywana osobiście a ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 Apr 2010, Jan Dekol wrote:

    > Mam kolejne pytanie, w którym w takim razie wierszu PIT-37 należy umieścić
    > przychody z praw majątkowych? W 4. &#8222;Prawa autorskie i inne prawa

    A nie odpowiedziałeś sobie przypadkiem? :D
    Przecież właśnie wymieniłeś majątkowe prawa autorskie (a innych, znaczy
    osobistych, sprzedać nie można, więc nie mogą być przedmiotem przychodu).

    BTW: w walce z podstawą oZUSowania pominęliście ten "pełny etat",
    co jak mniemam ma oznaczać *zarabianie* więcej niż limit (nikogo
    nie obchodzi ile jest wpisane do umowy, ale ile zarobił, co może
    kogoś zaskoczyć jak sobie urlop bezpłatny weźmie dla przykładu).

    pzdr, Gotfryd