  • Data: 2010-04-16 13:04:07
    Temat: Re: Działalność wykonywana osobiście a ZUS
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-04-2010 o 12:44:28 Jan Dekol <w...@g...pl> napisał(a):

    > Dziękuję za odpowiedź,
    > Nie prowadzę DG.

    Tzn nie zarejestrowałeś jak rozumiem. Bo to czy prowadzisz czy nie to jest
    osobna kwestia.

    > Mam kolejne pytanie, w którym w takim razie wierszu PIT-37 należy
    > umieścić
    > przychody z praw majątkowych? W 4. &#8222;Prawa autorskie i inne prawa,
    > o których
    > mowa w art. 18 ustawy&#8221; czy też w 5. &#8220;Inne źródła,
    > niewymienione w wierszach od
    > 1 do 4&#8221; skoro nie mam PIT-11 z którego mógłbym uzupełnić wiersz 4.
    > gdzie w
    > kol. b należy wykazać sumę przychodów z praw majątkowych (poz. 64
    > informacji
    > PIT-11
> [...]

    Nie znam się, ale jeśli od razu podchwyciłeś ten art. 18,
    to ja zastrzegam że prawnikiem nie jestem i lepiej sprawdź to.

    Poza tym, takie przychody z zagranicy zdaje się podlegają
    zaliczkowaniu w trakcie roku (kiedyś był do tego formularz PIT-53),
    chociaż mogę się mylić i akurat praw autorskich to nie dotyczy.

    --
    Tomek