  • Data: 2008-09-09 12:52:10
    Temat: Re: Działalność (na ryczałcie) + etat + inne
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@o...pl napisal:
    > wiec sila rzeczy byly coroczne tarcia budzetowe. Wymyslili wiec ze
    > wyodrebnia wiec z podatku skladke
    > zdrowotna w wysokosci 7,5%, a wiec podatek skladal sie z podatku
    > wlasciwego 92,5% oraz skladki zdrowotnej 7,5%

    No i mieli dwie mozliwosci: dac stawke procentowa od globalnego
    funduszu wynagrodzen (kwota wymagana/funduszu wynagrodzen),
    albo dac stawke poglowna (kwota wymagana/liczba ubezpieczonych).
    Na nasze nieszczescie i dla ukrycia pasozytnictwa rolniczego
    wybrano wariant procentowy. I efekt jest taki, ze za cos
    nazywane 'ubezpieczeniem' placimy nierowno. Kant piramidalny!
    A kantem do kwadratu bedzie wprowadzenie DODATKOWYCH ubezpieczen,
    bo wowczas taki mikry platnik procentowy doubezpieczy sie i za
    kwote sumarycznie NIZSZA od mojej uzyska swiadczenia znacznie
    WYZSZE od moich. Pasozytnictwo sponsorowane przez polityczny klientyzm.
    Koszmar polski!
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek