  • Data: 2015-07-18 14:56:16
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: klaus <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17-07-2015 o 18:00, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nie wiem, ale podejrzewam iż raczej w kontekście innej sprawy.
    > Dajmy na to - wyłudzenia VAT albo podobnie.
    > Jak kto woli - "przy okazji".

    Takie przypadki się nie liczą ;)
    Domyślam się że jak "Państwo" się uprze to może ukarać za brak
    odprowadzenia podatku od skoszenia trawnika przez sąsiada.
    Przykład może nie najlepszy bo akurat za to może ukarać natomiast za
    błędne dane nabywcy upieram się że nie.

    > A jak niby byś to sprawdził?
    > "Tajemnica skarbowa" (a z opisu dedukuję, że to nie Twoja faktura).

    Zakładam że po wystawieniu faktura jest moja pomimo błędnych danych. Nie
    wiem oczywiście czy jako właściciel fv i zgłaszający miałbym dostęp do
    ewentualnego wyroku. To że w zasadzie ja podałem błędne dane raczej nie
    ma znaczenia.
    W sumie dobry sposób na pozbycie się konkurencji ;)