  • Data: 2015-07-14 13:28:35
    Temat: Re: Dwóch płatników za 1 urządzenie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 11 Jul 2015, Robert Tomasik wrote:

    > I tu Cię rozumiem. Rozważy możliwe zagrożenia. Jeśli wystawisz na urządzenie
    > warte 400 zł fakturę na 200 zł, to:

    Przecież mowa była o wystawieniu 2 faktur na 50% udział we własności
    rzutnika.
    To się wpisuje na fakturze i już.

    > A może w tym wypadku wyjątkowo zrobić umowę trójstronną.

    W żadnym razie nie mam nic przeciw, wyżej wyłącznie stwierdzam fakt,
    że 2 faktury same w sobie w niczym nie wadzą, bo przecież w "przedmiocie
    sprzedaży" będzie (powinno być) jasno napisane, CO się sprzedaje.

    pzdr, Gotfryd