    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Dwa towary na jednej pozycji
    Date: Fri, 14 May 2010 12:04:05 +0200
    <Pine.WNT.4.64.1005121244460.1284@quad> <hse3ca$t93$1@news.onet.pl>
    <hse6dk$5va$4@inews.gazeta.pl> <hse6oa$82n$1@news.onet.pl>
    <hse77q$5va$5@inews.gazeta.pl> <hse9k4$frh$1@news.onet.pl>
    <hse9r6$5va$6@inews.gazeta.pl> <hse9ul$5va$7@inews.gazeta.pl>
    <hseoln$v2b$1@news.onet.pl> <hsgcpo$cua$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1005131543320.2344@quad> <hshh3k$aea$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1005132247530.3756@quad> <hsircr$tij$1@news.onet.pl>
    <s...@p...org> <hsivrf$c9i$2@news.onet.pl>
    <hsj0fq$e3t$4@news.onet.pl> <hsj0iq$esh$2@news.onet.pl>
    <s...@p...org>

    Wojciech Bancer w <news:slrnhuq64g.200j.proteus@pl-test.org>:

    > Nie pisałem nic na temat poza tym, że kupiłem, więc to że nie wrzuciłem
    > w KUP, to sobie sam założyłeś. Więc doprecyzuję: zestaw idzie w KUP, bo
    > mi komputer do pracy potrzebny. Torbę sprzedam jako niepotrzebną.

    Czyli potrafiłeś klasnąć ręką o rękę i "wyprodukować" z zestawu
    komputer+torba komputer oraz torbę :D

    Z tym, że Ty zaksięgowałeś zakup do kolumny 13, a Tristan ma problem z
    wpisaniem cyferek z faktury zakupu do kolumny 10, a następnie problem ze
    spisem z natury i wyceną tego co zostało po sprzedaży wyprodukowanej (bez
    dodatkowych kosztów, jeśli nie liczyć klaskania w dłonie).

    Niestety nie zrozumiał przesłania z klaskaniem:
    "No to bierzesz z tego magazynu materiał do produkcji (Torba + mysz),
    uderzasz dłonią o dłoń, i masz produkt (Torba), oraz odpad (mysz), uderzasz
    dłonią o dłoń ponownie i z odpadu robi się produkt."

    który na wprost pasuje do § 29. ust.1 wiadomego rozporządzenia MF

    "spis z natury półwyrobów (półfabrykatów), wyrobów gotowych i braków
    własnej produkcji wycenia się według kosztów wytworzenia, a odpadów
    użytkowych, które w toku działalności utraciły swoją pierwotną wartość
    użytkową, wycenia się według wartości wynikającej z oszacowania
    uwzględniającego ich przydatność do dalszego użytkowania."

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]