  • Data: 2007-01-01 22:32:44
    Temat: Re: Duża Faktura
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wielodziałowa firma. Do sprzedania idzie kilka sklepów z zawartością,
    > kazdy do innego odbiorcy. Sklepy sprzedaż aktem notarialnym. Włascicielem
    > była OF prowadząca działalność, wiec budynki poszły jako sprzedaż OF.
    > Część towaru wróciła do dostawców. Część będzie przefakturowana przez
    > dostawców na nowego właściciela, pozostaje towar za kilkaset tysięcy, Nie
    > wyobrazam sobie sprzedazy go w jednej pozycji, choćby ze wzgledu na VAT,
    > ale także dla wygody. I tak trzeba by robić remanent wiec nakład pracy
    > wcale nie byłby mniejszy.
    > Arek

    a gdyby w tym upierdliwym programie wystawił fakturę na łączną kwotę w
    której były by pozycje w rozbiciu tylko na stawki vatu (ile ich tam będzie 3
    czy 4)z napisem w/g załączonego wykazu i osobne wykazy dla stawek vatu.
    Na fakturze w rybryce "nazwa" tekst "wg załącznika nr 1" cena netto,cena
    brutto vat. itd
    A załącznik można by już zrobić w exelu czy w openofice.
    Czyli taka faktura z załącznikiem.
    Nie wiem czy tak wolno, ale ja bym to jakoś tak próbował ugryźć.
    Z drugiej strony gdyby się tak nie dało to opracować w openofice czy w
    jakimś innym arkuszu fakturę to chyba ułamek czasu który potem trzeba
    poświęcić wklepaniu pozycji.
    tyle że arkusze mają (chyba ) ograniczenie do trochę ponad 65 tys. pozycji
    :)

    NIech ktoś znający się na fakturach zabierze głos czy tak wolno
    --
    PawełJ