eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiDotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty › Re: Dotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty
  • Data: 2010-06-16 21:15:39
    Temat: Re: Dotacja z PFRON na rozpoczecie DG i zaliczenie w koszty
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Zazwyczaj albo wydatki dotacji nie są kosztem albo są kosztami
    > podjakimiś tam warunkami (np że dotacja jest dochodem)
    > Naprawdę wydaje mi się, jak ktos korzysta z dotacji, to dla własnego
    > dobra pownien sobie na poważnie sprawdzić jak ją rozliczyć.

    No toż dlatego pytam...
    We wcześniejszych wątkach na tej grupie znalazłem info, że urzędu
    skarbowego nie interesuje pochodzenie pieniędzy i tu chciałbym się
    upewnić, ale... jak widać, na razie nie trafiłem na osoby kompetentne,
    tylko zawistne. Wyluzujcie ludzie !!! Ja poszukuję rzetelnej wiedzy a
    nie emocjonalnych komentarzy !!!

    Poproszę o opinie poparte jakimiś rzeczowymi argumentami a nie własną
    zawiścią jedynie.

    Konkretne interpretacje, wykładnie przepisów, orzeczenia/wyroki sądów
    itd, a nie dywagacje typu:
    Jak chcesz to, to już nie tamto... Nie interesują mnie na serio czyjeś
    osobiste opinie, tylko konkrety
    I za takie będę niezmiernie wdzięczny.

    Do doradcy podatkowego też pójdę jak będzie trzeba, ale chcę najpierw
    zasięgnąć języka.

    pozdr
    robercik-us