  • Data: 2004-05-01 14:31:44
    Temat: Re: Donos...
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> szukaj wiadomości tego autora

    : Mam niezly rebus. W zeszlym roku zarobilem na pewnych drobnych uslugach na
    : lewo jakies 1000PLN. Nie mialem zarejestrowanej dzialalnosci gospodarczej.
    : Oczywiscie ktos mnie podpierdolil do Urzedu Skarbowego (konkurencja, albo
    : dobry przyjaciel ;-) i wlasnie dostalem wezwanie. Co mi moga zrobic? Jak z
    : nimi gadac? Mial ktos podobny przypadek?

    mozesz baaardzo wysoka kare zaplacic

    : Dodam, ze w niedalekiej przyszlosci mialem zamiar to zarejestrowac i
    ruszyc
    : pelna para. Nawet od paru miesiecy mam profesjonalna strone internetowa
    : oferujaca moje uslugi - zalozylem ja aby zbadac zapotrzebowanie rynku na
    : moje uslugi. Nie bedzie to moj gwozdz do trumny? Czy samo reklamowanie
    : dzialalnosci juz jest przestepstwem.

    A nie mogles pobierac platnosci np poprzez firme phonesat, ?
    Podpisalbys umowe jako osoba fizyczna, fakt ze biora bardzo duza prowizje,
    ale podatek oni placa, Ty otzrymujesz kwote netto twojej czesci,
    a w momencie otwarcia DG zmienil bys platnosc na PayU

    Czy umawianie sie na usluge za kilka
    : miesiecy do przodu bez zalozonej w danej chwili dzialalnosci gospodarczej
    : juz jest przestepstwem? (bo juz uwowilem sie przez internet z kims na taka
    : usluge za kilka stów na wrzesien - mogla to byc prowokacja US?)

    skoro Ci nie zaplacili to nie w tym nic zlego.

    P.