  • Data: 2004-05-01 11:38:30
    Temat: Donos...
    Od: "Leszek" <t...@d...spamerow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam niezly rebus. W zeszlym roku zarobilem na pewnych drobnych uslugach na
    lewo jakies 1000PLN. Nie mialem zarejestrowanej dzialalnosci gospodarczej.
    Oczywiscie ktos mnie podpierdolil do Urzedu Skarbowego (konkurencja, albo
    dobry przyjaciel ;-) i wlasnie dostalem wezwanie. Co mi moga zrobic? Jak z
    nimi gadac? Mial ktos podobny przypadek?
    Dodam, ze w niedalekiej przyszlosci mialem zamiar to zarejestrowac i ruszyc
    pelna para. Nawet od paru miesiecy mam profesjonalna strone internetowa
    oferujaca moje uslugi - zalozylem ja aby zbadac zapotrzebowanie rynku na
    moje uslugi. Nie bedzie to moj gwozdz do trumny? Czy samo reklamowanie
    dzialalnosci juz jest przestepstwem. Czy umawianie sie na usluge za kilka
    miesiecy do przodu bez zalozonej w danej chwili dzialalnosci gospodarczej
    juz jest przestepstwem? (bo juz uwowilem sie przez internet z kims na taka
    usluge za kilka stów na wrzesien - mogla to byc prowokacja US?)
    --
    Pozdrawiam,
    Leszek