  • Data: 2006-05-15 10:04:40
    Temat: Re: Dodanie nowego PKD do DG
    Od: "Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl]" <www#goldap..net> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy rejestracji działalności wpisałem jako PKD
    > 72.10.Z Doradztwo w zakresie sprzętu komputerowego
    > 72.21.Z Działalność edycyjna w zakresie oprogramowania
    > Obecnie chciałbym otworzyć sklep internetowy i chciałbym się dowiedzieć
    > jaki wpis z PKD będzie temu odpowiadał i jak wygląda procedura jego
    > dodania ?

    tu masz klasyfikację:
    http://www.stat.gov.pl/klasyfikacje/PKD/aktualizacja
    _PKD.zip
    Pytanie czym będziesz handlował? przejrzyj sekcję G

    > czy jest konieczna wizyta w
    > - urząd gminy

    tak, zmiana wpisu (dodanie nowego PKD - przy okazji dopisz sobie wszystkie
    pozostałe, którymi mozesz sie zajmować); koszt 50zł lub 0zł (w zależnosci od
    gminy)

    > - US

    to zależy, zazwyczaj nie

    > - urząd statystyczny