  • Data: 2003-01-29 12:06:26
    Temat: Re: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > Nie, ja przyjąłem że ma na myśli dobrowolne chorobowe :)
    > Oczywiście nie "odzyska", ale ponieważ wchodzi ono w KUP
    > (jak zwał tak zwał - odlicza się od przychodu) to pośrednio
    > obniża podatek.
    > Prawda, "odliczenie od podatku* to nie jest. Ale zawsze coś...

    Ej, a może mu chodziło własnie od dobrowolne *zdrowotne*?

    Jest cos takiego. W końcu jak się ma tylko umowy o dzieło to leczyć by
    sie trzeba tylko prywatnie. Nie daj boże szpital. Bankructwo!
    Wiecie ile kosztuje wycięcie ślepej kiszki? A sam pobyt w szpitalu?
    Ok, nie wiem ile dokładnie, ale jakies straszne pieniadze. Podobno dobry
    hotel tańszy.

    A do kasy chorych mozna dobrowolnie przystąpić - płacisz zdrowotne masz
    "bezpłaną" opieke lekarską.
    I nie mówimy tu o chorobowym, które daje zasiłek, żeby była jasność.

    I o ile pamiętam to odliczyc od podatku mozna.
    Ale musze sprawdzic, na razie idem na lunch (tzn własciwie to sniadanie,
    ale godzina nie ta :-) )

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk