  • Data: 2003-01-30 01:09:50
    Temat: Re: Dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    -/ w odpowiedzi na list od Maddy /-
    > To jest "stówa" miesięcznie.

    to są prawie 2 'stówy' - wiem, że się teraz narażam, pozostałych kwestii
    nie będę poruszał (momentami się zgadzam, a momentami mam odmienne
    zdanie)...

    kwestia wysokości była poruszana tutaj:
    http://www.4un.pl/forum/viewtopic.php?t=54
    'Podstawę wymiaru składki opłacanej przez ubezpieczonego dobrowolnie
    stanowi kwota zadeklarowanego miesięcznego dochodu, nie niższa jednak od
    kwoty odpowiadającej przeciętnemu miesięcznemu wynagrodzeniu w sektorze
    przedsiębiorstw z poprzedniego kwartału'

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...