  • Data: 2006-05-19 06:27:54
    Temat: Re: Do G.Smolika i nie tylko... - prośba o pomoc!!!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    g...@n...pl napisał(a):
    > Użytkownik "pt" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 12.05.2006r.
    >>
    > Jesli spiszecie umowę kupna-sprzedazy to pewno trzeba
    > zapłacic PCC, ale potem własnie ta umowa + remanent bedzie podstawa wpisu w
    > KPIR.Gdybys był watowcem zapłaciłbys jeszcze VAT.

    Jeden małżonek od drugiego nie może kupić majątku wspólnego!!!
    Te towary są tak samo jej jak jego jeżeli tylko nie wyłączyli w jakimś
    zakresie wspólności ustawowej (ona się nazywa "ustawowa" bo z mocy prawa
    wszystko co kupione po ślubie jest wspólne - poza małymi wyjątkami nad
    którymi sie nie będę rozwodzić - dopóki małżonkowie nie zadecydują inaczej).

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813