    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:58:12 +0200
    From: Maciek <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Długa nazwa usługi na fakturze

    W dniu 2011-04-18 20:51, SDD pisze:
    > Ja bym tak wlasnie zrobil.
    > W koncu faktura jest sprawa drugorzedna (w stosunkach cywilnoprawnych) -
    > jest ona tylko dowodem zawarcia ustnej umowy miedzy stronami. Nic nei stoi
    > na przeszkodzie, by umowa miala charakter pisemny - a jesli tak, to lepiej
    > zrobic to na oddzielnym dokumencie niz wypisywac litanie w tresci faktury.
    Dzięki. Sęk w tym, że tu nie chodzi o litanię. Dokładny opis zmieściłby
    się pewnie w 4-5 liniach tekstu, podczas gdy używany przeze mnie program
    umożliwia wpisanie najwyżej 2. Gdyby ten opis rzeczywiście miał być
    mocno rozbudowany, to nie zastanawiałbym się jak upchnąć to na fakturę,
    tylko od razu robił umowę, ale w tym przypadku brakuje mi raptem miejsca
    na kilkanaście wyrazów.

    Maciek