  • Data: 2002-05-12 22:01:50
    Temat: Re: Dla kogo pracuje GUS ???
    Od: "Robert" <r...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:Pine.LNX.4.21.0205092353240.8799-100000@irys
    .stanpol.com.pl...
    > On Thu, 9 May 2002, maup wrote:
    > [...]
    > [...]
    >
    > ??? Że co mam ??
    >
    > Było poczytać to co zacytowałem... ;>
    > (poprzednik zarzucał GUSowi że dane o nim udostepnia, więc
    > tłumaczyłem wielkimi literami że może się mylić)
    >
    > Pozdrowienia :) Gotfryd

    W tym kraju nie ma tajemnic poza jednym - ceną jaką płacą ci którzy je
    kupują.
    Kilka lat temu jeden adres w GUS-ie kosztował 3 gr. (bodaj w 96 r.)
    Może ktoś zna aktualne ceny ? ;-)
    Ludnie którzy podpisują się pod słowami bez jakiegokolwiek prawnego
    znaczenia,
    cytuję: "Nigdy i nikomu spoza statystyki nie zostaną udostępnione".
    Powinni raczej bajki pisać albo układać góralską prognozę pogody.
    A, ja na takich płacę podatki !!!
    Może ktoś ma pożyczyć kałacha i kszynkę amunicji - scyzoryk który otworzył
    mi się w kieszeni, to jednak za mało by z tym zrobić porządek.
    Mile widziany czołg ;-)))
    Pozdrawiam Robert