  • Data: 2008-05-26 07:07:38
    Temat: Re: Diety zagraniczne prowadzącego DG
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 May 2008, Maciek wrote:

    > Witam
    >
    > Jak to jest z dietami zagranicznymi przedsiębiorcy? Czy liczy się to
    > dokładnie tak jak dla pracowników (czyli kwota diety i ewentualnie ryczałt za
    > nocleg)

    1. Nie wiem jak się liczy, bo nie stosuję :)
    2. Podejrzewam że zasady są jak dla krajowej
    3. A to oznacza "żadnych ryczałtów".
    Ryczałty przysługują *wyłącznie pracownikom*, natomiast dieta prowadzącego
    DG jest wyłączona w oparciu o konstrukcję "w wysokości określonej dla
    pracowników". TYLKO DIETA.
    Na resztę potrzebne są "kwity".

    pzdr, Gotfryd