  • Data: 2007-05-12 10:10:57
    Temat: Re: Delegacje w DG a potwierdzenia
    Od: ebrom <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > A to z jakiej paki?
    > Tylko *udokumentowane wydatki* - poproszę o podstawę prawną na
    > jakikolwiek "ryczałt"!
    > Skasowane bilety - owszem.

    Bilety skasowane na szczęście wszystkie mam dołączone, ale biję się w
    pierś - mój błąd - zasugerowałem się "normalnym" rozliczaniem
    delegacji, czyli ryczałt na dojazdy... no i teraz mam problem - w
    każdej rozliczonej delegacji odliczyłem w zeszłym roku 4,40 ryczałtu a
    bilety mam na 4 zł, czyli wszędzie odliczyłem sobie o 0,40 zł za dużo :
    (((
    Co radzisz - jak teraz to rozwiązać - korekta zeznania pit rocznego
    owszem, ale jak w KPIR? czekam mnie korekta dla każdej pozycji gdzie
    rozliczałem delegacje? a co z PIT5 z zeszłego roku - jest podstawa
    żeby dokonać korekty PITów za dane miesiące, czy wystarczy korekta
    rocznego?

    --
    Romek [Opole]